Hvordan kan Startsiden.dk blive bedre?
Skriv et par stikord om din idé i nedenstående felt, og tryk på “Search”. På denne måde vil du kunne se, hvorvidt der er andre der allerede har foreslået noget lignende. Hvis søgningen ikke resulterer i noget, som ligner din idé, kan du oprette den ved at klikke “Create new idea”.Du er også meget velkommen til at registrere dig til brugerforummet ved at klikke “Sign up”.
-
6 votes
-
1 vote
-
Reklamespam
Tak for din henvendelse og kommentar. Vi vil arbejde på at udbygge MC guiden i den nærmeste fremtid. Mht. at MC sektionen skal ligge øverst som faneblad, skal jeg lige have diskuteret med min kollega. Hvis du ellers har nogle andre spørgsmål eller kommentarer, er du mere end velkommen til at kontakte os igen.
1 vote -
Ny kategori under "Sport"
Kære Jes
Mange tak for din henvendelse og spændende forslag.
Vi kunne godt lave en ”kristendomsside” i år. I forhold til billard under sport vil jeg lige drøfte dette med min kollega. Hvis du ellers har nogle spørgsmål eller kommentarer, er du mere end velkommen til at kontakte os igen.1 vote -
1 voteplanned ·
AdminAndrás Ács
(Admin, Startsiden.dk) responded
Hej,
tak for tilbagemeldningen! Vi kan se, at vi generelt mangler en side om dans, som vi snarest vil i gang med at udvikle.
Hilsen;
András
Startsiden.dk